en insikt

jag tror jag har kommit till insikt. men det är ingen ursäkt. jag tror att jag var dum i huvudet därför jag inte har något att prata om, än mindre har jag något och säga. så jag tog upp så där så tog jag upp vad som jag hade i huvudet. för jag kan inte vara med människor som dem, visst de är trevliga. men jag har inget att säga, vilket ger att dem tycker att jag är tråkig vilket gör mig hata mer. man kan väl säga som så att det känns som jag bränt mina broar i den här stan.

nu ska jag i alla fall iväg på frukost hos min rektor. schysst, men jag blir väl övergiven för jag förstör hela tiden.

Kommentarer
Postat av: liten

vill du leka med mig imorgon? Jag vill festa.. men jag kan inte för ingen jag vet ska ha fest och jag är värsta fjortisen men det gör inget och jag är så trött på att jag inte känner en massa bohemer! och jag vill bara ha mysigt! Jag.. ska sluta klaga. vet du en sak? Jag har jätte lite pengar och jag kan inte jobba för jag jobbar bara när det är sol och det ska inte vara sol på hela veckan! Bajskuk! Nu ska jag sitta här och deppa hela kvällen och hoppas på att du vill leka med mig imorn..

2008-06-11 @ 21:11:38
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0