so i'm just a medicine you take when you're sick

jag är hemma från den andra campen. är om det nu går ännu mer nedstämd än förra veckan. det är något med miljön där. jag kryper in i ett skal och är inte mig själv. de jag känner som bäst är inte heller sig själva. och de nya människorna som jag anstänger mig för att knyta an till är så. så inte jag. så anorlunda och inskränkta i sitt tankesätt. jag är inte mig själv alls, jag anstränger med verkligen för att vara något, fast det är emot mina principer. jag klär ner mig som tusan och går runt i säckiga kläder. medans allt jag vill är att dra på mig strumpbyxor och en second hand-klänning. jag låtsas att jag tycker skräck är ballt och skrattar när de andra skrattar. jag är inte mig själv. förlåt. jag är en dåligt människa. men det var längesen nu jag kände så här. så här illa. (och ja, det gör rätt ont när ni inte frågar mig.)

Kommentarer
Postat av: liten

jag saknar dig nästan så att jag börjar gråta! Du är verkligen den som är på riktigt! Jag börjar känna mig så osäker med resten av världen. Jag har tänkt på fredag hela veckan! Du är och förblir min bästa vän och föralltid! Allt kommer att bli så bra och snart slipper vi jävla HBG fjortisstad! Du förstår verkligen inte hur mycket jag har att tacka dig för att jag är den jag är! Verkligen! Jag älskar dig! (och det är inte ord jag brukar strö omkring mig bara sådär)

2008-06-27 @ 02:49:15
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0