somewhere only we know

nu är jag hemma från skogen. skogen där britta bor då och då. fantastisk och så stor skillnad mot allt. jag tyckte det var bäst, jag var himla bekväm i att äta,äta,äta, läsa tintin, plocka blommor, titta på film, äta lite till och sova. det är typ vad jag gjort. titta;

en gammal förfallen kvarn


vi hälsade på några som bodde på andra sidan sjön fr de behövde brittas hjälp med hästarna.
jag tittade på och kollade tv med hennes kusin linnea.


den bruna hette Silvia.


trollskt


Gudrun hade tagit mycket skog


harsyra


vi gjorde en egen midsommar stång och jag dansade och sånt också.

imorgon ska jag upp snotidigt igen och åka till malmö och Findus.
sen på tisdag är det snorungarna igen.

Kommentarer
Postat av: liten

Men på Fredag! Då är det BAAARA Sofie ^^, Och jag gillade kvarnen.

2008-06-23 @ 01:52:54
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0