thank her for every breath you blow

jag har vilat upp mig sen förra veckans jobb. dränkt mig lycklig med sofies hjälp. så jag kan klara nästa vecka också.
jag har tvingat henne att följa med mig på stan för jag behöver en jacka, jag fryser så mycket. en sån där lagom jacka. men det är nog lite för sent för jackletande även om vi mest tittade second hand. men med second han är det ju så att man aldrig hittar vad man letar efter. jag gick med i deras stamkundsklubb. 10% i ett år för 25 spänn osv. det var bra. sen har vi gjort sånt som vi brukar göra, film, äta, hänga, spela lite scrabble. det är vår grej. typ. eh. tycker om henne, sofie. himla mycket. även om hon mest ser ut som ett troll nu för tiden. titta!





Kommentarer
Postat av: liten

Hihi! Vad fint, du verkligen alldeles väldigt bra!

2008-06-29 @ 16:43:24
URL: http://otroligtliten.blogspot.com
Postat av: catti

känner du va det stinker avundsjuka om mig?

2008-06-30 @ 21:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0