bögarna

kasst att jag hade fina inlägget om mcfly, håkan, gamla söta grejer och Kupan, johanna och Mami & Papi. ovärt som hon där balla säger. indulgence på bdb. och mjorf tyckte jag var fin. det var fint. hursomhelst.

saknar & älskar håkan igen, som jag har gjort hela tiden men förträgt eftersom jag blev så besviken innan och det drar upp fina & smärtsamma minnen med B. men imorgon ska jag vara Håkanist med mina mina knappar och gå till Kupan, förhoppningsvis fynda.

Detta är aldeles fresh och jag älskar. särskillt han gamla gamla jeansjacka som har varit med forever. Han har kanske inte förändrats så värst ändå.

jag tänker inte ta skulden.


Kommentarer
Postat av: liten

vilken söting han är också!! varför så mycket söting på din blogg?!! ^^D

2008-03-16 @ 13:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0