Kupan

Igår var jag på Kupan (snart förrigår) som är nästan lite bättre en framtid, mest för att det bara tar dryga fem minutrarna att gå dit. Söta tanter där. och jag handlade. två tröjor på galge för 35 kr stycket och en väska för 15. Som det står Gucci på. Men det var inte därför jag köpte den, mest för att den är fin, perfekt längd fin färg och bra och allt. och för priset av en och en halv tia. det är ju ingenting. Dock så kom jag idag på att den är feeeeeeeeeeeeeejjjjjkkk vilket man borde fattat av priset. men det är det ju bara jag som vet. h3h3.


image36

pissigt att de andra bilderna inte vill lägga upp sig nu vavavavavvavavavava. anyways. mina posebilderkomemr sen. AHAHAHAHHHHHHHHHHAHHAHAHAHAHA. Patetiskt javisst eftersom jag har i snitt inga besökare. aahkiagjarb msxbjhghyt. fuck this shit det är faktiskt piss ikväll. så nu ska jag lyssnar på Every Day and Every Night och happas på att det är paket jag vill ha som ligger på posten och att det inte blir för jobbigt att gå upp imorgon kl 8.

Kommentarer
Postat av: liten

det är ingen som tittar på min blogg heller men jag gillar att skriva där iaf. HAr uppdaterat den lite ^^, kolla ska du se, inte så stor förändring men helt okej. och jag gillar din blogg!! och nu tusan ses vi snart!!!

2008-03-16 @ 14:13:49
Postat av: catititititiitit

jag kommer dö besöka dig nu mera, så .. x]!

2008-03-16 @ 17:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0