but watching stars without you

åhhh, lyssnar på den där vackra låten från Romeo + Julia den med fina Leonardo Diacarprio 1996. (den är fin , om något).  åh. dör för den är så fin. och annars känns det allmänt papperskasse och igår var inte särskillt mycket bättre. (nej det sög hårt).

det var valborg ju. jag hängde med Anna och Johanna. vi skulle hem till Annas klasskompis. äta mat som de var så jävla snåla med. se på när de andra drack vodka-bål och var allmänt fjortisiga. lyssnade på kass musik. lyssnade när de andra disskuterade golf, hästar, tv-serier och sen hur mycket skitsnack och dissar som lärare de inte tyckte om, killar som var fula alt. bögiga/ hade egen stil och tjejer som var bitchiga. Låter det som jag passade in där??? Så jag sa inte så mycket, och när jag sen väl gjorde det senare på kvällen fick jag höra - "fan va du är konstig!". ja fan, det är jag nog. och tråkig också. så jävla tråkig. vi tittade också på två kassa bål och fler patetiska människor. åhhhhhhh. jävla fittstad hatar allt. åååhhhhhhhhhh. ge mig nått nu vaaa. ..

idag hängde jag med anna och vi spelade sims och sålde kvällsposten. i regnet. dock var det ballt för hon sålde till Sten-Inge (?) Fredin och han öppnade i hif-ställ osv och var ball och snäll.

och nu är jag här va. undrar ihjäl mig hur Sofie har det i halmstad och önskar så himla mycket jag var där.
istället ska jag sy och fortsätta gräma mig över hur mycket jag hatar helsingborg och att jag inte gjorde nåot fint vårigt inlägg med rubriken minnen av aprilhimlen eller någon annan fin vår-håkan-låt. dessutom är det jävligt kasst att en  viisssssss person har två eller iag en av min håkanskivor och det vet jag även trots den förnekar det. heehhhhh.

BYE BYE ( N'sync-låten <3)

image62


Kommentarer
Postat av: beata

alltså, så skönt med någon annan som också hatar den här lilla äckliga staden! alla jag pratar med verkar tycka att helsingborg är någon sorts paradis bara för att vi har tropical beach, färjor och flera hundra kilo brats. mmm, jävlar i min lilla låda vad fel ute alla är. det är bara vi som har koll, du och jag maria!

2008-05-03 @ 00:37:30
Postat av: liten

jag har också koll! jag hatar helsingborg!!! Jag vill flytta till en stad där det faktiskt finns ton med snygga killar som vågar vara sig själva! och en massa andra coola människor! WÄH! halmstad var faktiskt jätte bra! men vi får göra något kul en dag! hatahatahata helsingborg!

2008-05-03 @ 01:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0