i hope we get along

at least I don't have all the power in the world so I can fuck everything else up
at least I don't have all the power in the world so I can fuck everything else up
at least I don't have all the power in the world so I can fuck everything else up
at least I don't have all the power in the world so I can fuck everything else up
at least I don't have all the power in the world so I can fuck everything else up
at least I don't have all the power in the world so I can fuck everything else up
at least I don't have all the power in the world so I can fuck everything else up
at least I don't have all the power in the world so I can fuck everything else up
at least I don't have all the power in the world so I can fuck everything else up
at least I don't have all the power in the world so I can fuck everything else up
at least I don't have all the power in the world so I can fuck everything else up


(saknar dig sofie.)


i torsdags var  jag så himla ledsen. på träningen också. jag brukar vara så himla glad där. men inte i torsdags och jag räknad med att gråta resen av kvällen. men så blev det inte för otippat nog var det markus som gjorde mig glad. så himla glad var jag sen. han är nästan lika snäll som Peder bara det att han inte säger så mycket.

idag ska jag titta på mina föräldrar när de har konsert och vara stolt över min pappa när han sjunger solo. Love's in need. och jag ska ha på mig mina nya klänning från humana.

Kommentarer
Postat av: liten

och vad ska du göra efter det? och när är det??? JAG ÄR I DESPERAT BEHOV AV ATT TRÄFFA DIG!!! Inte för att jag mår piss eller så utan bara för att jag saknar dig ^^ *skickar ett hjärta*

2008-05-17 @ 13:13:46
URL: http://otroligtliten.blogspot.com
Postat av: sandra

jag laddade ner den på mininova.org.
den med portugisiska subtitles är bra och gick fort.
sen googlar du efter engelska subtitles och ladda ner dem.
när du fått ner filmen så får du två filer - filmen och subtitlesen.
kopiera namnet på subtitlesfilen. släng den sen.
döp sen den engelska subtitles-filen till det som den portugiska hette.
lägg den i samma mapp som filmen.
vips har du engelska subtitles.
lycka till kram.

2008-05-17 @ 20:52:50
URL: http://niotillfem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0