like the grounds not mine to walk upon

image79

image80

image81

image82

image83

jag vet inte vad jag ska tycka. men just nu är det så himla grönt och tjusigt på baksidan av vårt hus. så det blev några såna här bilder. så himla tur att det inte är så mycket insyn längre för då hade busschauffören säkert haft roligt åt mig.
 
idag har jag varit hos martin som fyllde arton. jag har kännt honom jääääääättelänge och det var himla mysigt. vi pratade bloggar och jag var tyst om den här eftersom den är hemlig. lite i alla fall.

dessutom har jag gjort en provmodell till min nya klänning som jag ska ha på grejer som händer inom en snar framtid (student, avslutning osv osv) det blev himla bra. men jag är grinig och alla är griniga. så det var rätt jobbigt ändå.

(förresten, vilket onödigt inlägg. god natt.)

P.S  Bright Eyes är bäst, alla dagar.

Kommentarer
Postat av: liten

ja, fina band är bäst i alla lägen.. och jag börjar känna mig så deppig nu också! det känns så långt till sommaren helt plötsligt! Jag vill ha sommar nu.. 3 veckor..bara. Vi måste träffas.. om du vill kanske vi kan träffas imorgon efter skolan.. jag har inga pengar
på mobilen,, om du ser det här , ring mig imorgon då! Om inte kanske vi kan ses på onsdag?
KRAM

2008-05-18 @ 23:35:57
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0