una siesta por favor

1. Jag bytade min bakgrund. trivdes tillslut inte med den röda. är enklare med denna helt enkelt.
2. Idag hade jag muntligt prov i tyska. det gick sä jävla dåligt, jag lovar jag kommer sänka mig. :((((((
3. Vår fina NO-lärare strök vårt prov, vilket innebär att jag aldrig mer kommer ha prov i högstadiet. Göttttttt
4. Dock har jag fete rapporten att skriva. nu. plus en recension på tyska. (eh?)
5. Men imorgon, då vettu. UNA SIESTA POR FAVOR! som deras slogan var från början. Det ska bli himla fint, jag och Peder, senare Sofie och jag kommer antagligen hänga med några från skolan också. för det känns okej nu. (Dock känns det sjukt kasst att typ alla, eller jättemånga ska dit så eh det känns lite som man blir en i mängden. blö. men eh. jag ska dra på mitt inträdesband från förra året. för det är lite status. >tönt<)
6. En vacker bild:

image87
Lina Scheynius 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0