Vad Martin säger.

"Malena Ivarsson

Ludvig frågar hur man klarar sig genom tonåren. Det enda svaret jag har på det är att försöka att inte ta allt på så stort allvar. Eller snarare att välja några få saker som man fokuserar på och strunta i resten. Det här var något jag kom fram till när jag var ungefär 25, så du har ju lite tid på dig.

Ett annat sätt är att skriva en massa menigslösa låtar om det, det funkar också ganska bra."

Det är direkt kopierat från Martin Elissons blogg (http://www.djungeltrumman.se/martinsblogg.aspx ).
Så nu är det väl bara och sätt igång vid gitarren som jag inte behärskar.

Och varsin kram till Sofie, Catti och Beata vaaaa. Ni är fina tjejer. Gör mig himla glad alltså.


(Edit: Blondinbella (www.blondinbella.se) gör så att jag vill bli extrem-vänster, vegan och bara gå runt och vara rebellisk och grön och revolutionär. Så jävla kasst och försöka förstöra arbetarnas dag och fjantar rundor med blå ballonger och godis till barnen. sorgligt för fan.)


Kommentarer
Postat av: catti

haha.

jag blir tokig när jag ska skriva texter. jag har försökt jätte många gånger men jag skriver aldrig det jag känner och om jag skriver det jag känner blir det bara sådär överdrivet patetiskt. hoppas det går bättre för dig iallafall !! :) kram till dig dig dig ! :)

2008-05-03 @ 15:48:22
Postat av: liten

OJOJ! lycka till ;D jag kan absolut inte hejda mig om jag ska skriva något. Ett, det blir patestiskt. Två, det blir för långt! haha! Och kram till dig också! :) SAKNAR!!!

2008-05-03 @ 17:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0