Vad Tina säger

"Alla människor är färgade annars skulle vi inte synas".

Det sa min vän Tina igår. Så himla fint. Jag träffade henne och Mathilde, som båda är mina enda kompisar jag har kvar sen mellanstadiet. Vi hade mycket och prata om och vi satt i parken, eller i viskängen. (hur säger man det?). Sen dog jag av allergi typ och stack hem för att träna. Sen dog jag lite till men började sy och grejer. Nästan färdig med den här klänningen jag håller på med.

20 minuter senare:

hatar allt precis nu . skakar i hela kroppen av förakt och ångest. åhhh, och det hjälper inte mycket att mina föräldrar ska vara så jobbiga och inte skriva en en da jävla ledihetsansökan till siesta. åhh. så jävla sura. åhh. dör. har tyska att göra men jag tror nog jag går och lägger mig istället.

Kommentarer
Postat av: catti

skulle du till siesta också ? jag trodde du skulle till arvikafestivalen ? elelr kanske båda.. isch på föräldrar ibland..
och att man inte är 18 och kan skriva under på saker.

2008-05-27 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0