absolutely saluetly

jag har inte skrivit något på länge. jag har inte haft något att gnälla över (jo, men bara över att det var motvind när jag cyklade tillbaka till skolan efter att ha sagt hejdå till frida på stationen och det var skitjobbigt, men det är ju typ en fis i rymden). det har varit en bra vecka. jag har inte varit sönderstressad och jag har fått sömn och jag har stickat och det har helt enkelt varit bra. jag har fått tillbaka en del prov men resultatet kunde inte kvitta mindre. jag känner mig rätt likgiltig till poäng och betyg. det är kubik som gjorde det. men det är ganska skönt. nu ska jag se på oc eller något annat halvdramatisk. det bästa. p.s. bilddagboken suger. d.s.


Kommentarer
Postat av: frida

stackare.

det var jättekul att träffa dig igen.

usch ja, bilddagboken suger verkligen.

2008-11-27 @ 18:40:28
URL: http://iammario.blogg.se/
Postat av: liten

fy fy fy. bilddagboken är jobbigt.

hm...stackars kille i serien!

2008-11-28 @ 18:11:43
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0