ångest

jag blir så less på mig själv. allt jag gör är att överanalysera allt och alla. tills det inte finns något positivt värt att nämna, alla jag känner alla jag vet blir defekta dumma och dåliga. och inte minst mig själv. allt jag ser är fel fel fel inte finns det några rätt att samla ihop. midja är för låg, låren för tjocka, benen för korta, axlarna för breda och tusen triljoners saker till. mina åsikter är fel mina komentarer är fel mina "skämt" är fel hela min existens är fel fel fel. och jag får huvudvärk av mig själv. det tar på krafterna att vara fel och svälja svälja svälja.

nu ska jag gå och lägga mig för det är bara när jag sover som jag är någerlunda tillfreds. fy fan.

Kommentarer
Postat av: liten

jag försöker bara att hjälpa. jag ska inte prata mer om vad mman ska göra om du tar illa upp av det.

2008-11-09 @ 14:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0