hur man förstör en låt och tankar om en gubbe (det finns ingen låt som behandlar det här ämnet)


peder skickade det här klippet till mig. det är smått fantastiskt.
inte nog med att det inleds med sliskisken ola ( jag tog slisklila kant till hans ära) som pratar om hur den bästa brasveden ska vara. tjocka långa smala. hehe. och sen gör han ett fult jävla hopp för att knäcka en pinne (som ser helt jävla murken ut, så det hade ju till och med jag kunnat göra. jag som är stel som ett kassaskåp) och en ful vinnarpose. och sen sjunger han kom igen lena som är dans dans dans fast det lätt blir uttjatat. i alla fall så är det sinnesjukt dåligt och han försöker låt oskånsk (misslyckas, hör bara hur kan säger göra. jörahhhahhh) och så gör han några kassa moves som jag inte förstår mig på. till råga på allt så tycker äckelidoljuryn (ja, det är ett helt sammansatt ord) att det faktiskt är bra. vilket det ju inte är. sjukt långt ifrån bra. det här är en av de sisådär hundra anledningarna till att jag inte kollar på idol (men jag läser alltid i kvp på lördagen för att se hur det har gått annars blir man ju helt jävla avstängd från måndagsdisskutionen).

dessutom vill jag berätta om en gubbe på skolan. han jobbar om kvällarna och serverar kvällfika och så. ända sen vi började har jag kallat honom för knarkisen. han ser sjukt mycket ut som en knarkis. det påpekade jag också för frida minst tre gånger igår när hon var här. iaf, det började med att när jag och sofie typ andra veckan var hos några tvåor inne i båstad, då berättade dem om honom. och så kom han och blev lämnad vid statoil, säkert för att köpa något man får köpa när man är myndig. de sa något om att han knarkade eller höll på. jag vet inte riktigt, jag tror inte att jag lyssnade ordentligt. detta satte griller i huvet på mig. och han ser fan ut som en knarkare. han har mustasch och är liten och konstig och har snea tänder och springer runt som en mus och ser allmänt drogad och sliten ut. jag tycker det är roligt, jag kan inte hjälpa det, jag fnissar varje gång jag ser honom. och det hjälper inte att jag såg honom igår när jag cyklade hem från stationen i den fruktansvärda motvinden. han hade vit toppluva. kan ni tänker er det, en kort man med mustasch och snea tänder med läskiga blick som ser knarkig ut? knarkisgubben. (han är säkert jättefin.)

(anledningen till det här konstiga inlägget var att jag läste en himla rolig, sarkastisk blogg nyss. jag är så jävla lättpåverad till att utom vin. det borde vara tvärtom.)

Kommentarer
Postat av: liten

hahaha! du berättade aldrig att han hade vit toppluva. jag kan inte ens tänka mig det utan att han ser ut som en mupp!

2008-11-28 @ 18:16:49
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0