yes, i walk around but somehow you have killed me

jag har inte skrivit på ett tag nu. lite för att internet inte gör så mycket gott faktiskt. men mest för att jag inte har mått så bra. jag har aldrig känt så innan, men mörkret gör mig lite rädd. här på internatet blir mörkret mycket mer påtagligt när det knappt finns gatlyktor och om man ska promenera på kvällen så måste man ha ficklampa och man ser inte längre än ljuset sträcker sig. och nu blir det ju kväll och mörkt klockan fyra. lagom när skolan slutar. tycker inte om det. igår mådde jag så dåligt att jag ville spy. så det gjorde jag. huvudvärk har jag haft också mycket, men inte för att jag är sjuk. det blir bara aldrig tyst här. jag behöver tystnaden. men den infinner sig inte förens klockan är halv ett. och det är då jag somnar och sen försover jag mig och är trött hela dagen i skolan.

ja, suck vad jag klagar.

Kommentarer
Postat av: liten

men du, jag har i vart fall köpt en ny ficklampa på Tiger i Danmark. En likadan eftersom att jag råkade ta sönder den gammla. Sedan fick jag termosen som matchar till fast i rosa av Clara. ^^, tihi...sedan köpte jag en tetra vitt vin också.

2008-11-09 @ 13:45:35
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0