you've got a new telly and a heart of gold

jag hittade en blogg. så här står det.

1: Ensamhet. Ensam är människan i sin tur av två skäl: A) för att hon är bättre än dom andra, och B) för att hon är sämre än dom andra. Depression kan inträffa när den enskilde tror B men är A. (Motsatsen kan också inträffa. Då kallas den drabbade för "tönt") Här är lösningen förstås att besluta sig själv för att A är fallet. (Skulle detta inte stämma, är det ju i vart fall bättre att vara tönt än deprimerad)

jag tycker hemskt mycket om det. det är roligt och ironiskt och jag blir glad av den biten (eeeeeh, jag vet det är fel). ett litet leende på mina läppar när jag är fyllt upp med att skriva en romantisk fin novell på engelska där allt slutar lyckligt och till och med den efterblivne och krypplingen får dansa och vara lyckliga. för det är sånt folk vill höra.

p.s. markus krunegård är ett geni. hets är dagens. d.s.

Kommentarer
Postat av: frida

svar: jag hittade den på blocket, vaaaaaaaaaaaa!? finns det ingen som tillverkar film, omgomgomg. men dom kanske säljer film på blocket med, hehhe.

2008-11-25 @ 15:52:26
URL: http://iammario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0