09.35

jag förstår inte varför jag håller på och töntar mig såhär. jag menar, mmmmm, visst fan är det inte på topp men när var det det senast? minns knappt. men alltså. jag borde inte hålla på såhär, eftersom till exempel min senaste lördag var fett värd. jag var full och glad tillsammans med catti. min fredag var också värd, jag handlade fina kläder och hängde med johanna och anna. m. min föräldrar är gosiga som vanligt och allt är som VANLIGT. borde vänja mig mer, det blir bara såhär. sådär tomt men nu för tiden så har jag en massa fint att fylla en del av tiden som inte går åt till självömkning. som jag inte hade innan.

nu borde jag dricka upp mitt te och gå ner till bildsalen och fortsätta fila på min jävla stengubbbe som blir så ful.
och vet du vad? jag har filat upp två äckelsår på fingrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0