make a plan to love me sometime soon

jag är helt utmattad. jag är helt lealös i kroppen. lite sådär tomt som vanligt. jag tror jag håller på att bli sjuk. sjuk i huvudet också. huvudvärk har jag också. och idag har jag skämt ut mig. en vanlig dag hos mig.

och du håller hand och jag håller inte hand

det ska bli skönt att vara hemma ett bra tag.
behöver sömnen. sömnen.
behöver slippa vara utmattad och tom på inspiration och tom på ork att orka bry mig.
(jag har inte sminkat mig på två veckor typ.)

Kommentarer
Postat av: catti

åh. bajs.



jag pratade med jenny. vi pratade lite allmänt. hon tyckte du var shyst och verkade mogen. så du vet liksom.. att dom tyckte om dig där. duärfettbra.



krya och sånt och .. ja. vi hörs i veckan om du vill. KRAM!

2008-10-24 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0