dem små, små orden

jag känner mig chans-kentig. klockan är 12 på en fredag och jag är ledig. jag ska köpa klämmor till leni idag eftersom jag tappade bort hennes hos pojken i söndags. sen ska jag och johanna gå på bio. åh, men ändå. kentig, det är inte helt okej och jag orkar inte att inte orka stockholm och orka att jag vill ha det bra i stockholm och det blir skit och blaj. (sofie måste prata med dig om det.)

fett onödigt inlägg. chans är bra. (saknar peder.)


(fittig video som någon annan gjort men den riktiga ville inte sig. ehm. suger att jag säger fitta hela tiden. det är inte graciöst, och det vill ju alla vara. faktiskt. mindre äckliga simmarmuskler, tack.)

Kommentarer
Postat av: liten

ring mig ikväll dårå. <3

2008-09-13 @ 11:03:01
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0