it's not my name

igår var det söndag. insparks söndag. jag var full och skrattig och det var roligt. jag hadae ägg, sand och vatten i håret. och när jag sen helt plötsligt kände mig extremt ensam fanns det en pojke som kom och höll om mig. så hela natten spenderade jag med pojken och hans fina nyckelben. sov inte ett dugg och nu är jag så himla trött. det har jag varit hela dagen. jag somnade på tyskan och på individuellt val också.

nu klipper vi emmys hår och dricker rödvin. helt okej alltså. dessutom så har jag fortfarande inte mina saker på datorn, mina bilder, min musik, mina filmer. störigt. men jag är för upptagen för att orka någonting.

(skulle dock göra vad som helst för ett sms från dig, )

Kommentarer
Postat av: liten

och det gick i uppfyllelse. härligt... eller?

2008-09-09 @ 01:00:42
URL: http://otroligtliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0