you ain't bad looking son, she just ain't looking for you

idag har varit en såndär dag då man ska ligga ner på en gräsmatta och känna gräset mellan tårna.
och så ska man dricka saft. och ha det bra.
inte höra på hjärntvättat trams & drömmar om stekholm & pradasolglasögon.
och känna besvikelse.
ikväll är en sån kväll då man vet att man egentligen borde vara någonstans
vara dansig&skrattig&gosig
veta att ikväll kommer man minnas som en episk kväll.
ja så känns det.

istället dricker jag påskmust.

Kommentarer
Postat av: elins

ushc jag hatar verkligen saft!

2009-04-10 @ 23:27:21
URL: http://elinblogg.blogg.se/
Postat av: elins

jo det smakar sockerlag med konserveringsmedel det är klistrigt i halsen och bläbläblä.

2009-04-11 @ 07:40:44
URL: http://elinblogg.blogg.se/
Postat av: catti

och sånt där är det värsta som finns. det tar död på folk. (tog nästan död på mig) du och jag ska fixa mångamångamånga komihågiga kvällar i sommar. det är bara att plinga eller smsa mig när du inte har något att göra, eller när du vill dö litegrann ..



och du borde fått vara med på din brorsas fest ju hallå.

2009-04-11 @ 10:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0