divafakta à la Madonna

- Säkerhetsvakterna fick order om att stirra in i väggen, de fick inte titta på henne.
- Dansarna fick öva mitt i natten för Madonna var inte nöjd.
- Någon hade stött till Madonnas headset, hon hade får vredesutbrott.
- De hade byggt en helt ny loge till Madonna, hon var inte nöjd "den var för liten" så den fick byggas om mitt i natten.
- Madonna skulle kissa på en sprillans nya toa, så det fick installeras.

(nya kunskaper efter tjuvlyssnande på peter, som extraknäcker som säkerhetsvakt. nästa gång är det way out west för honom. ehh. jag vill bara be honom att adoptera mig och ta med mig och allt, åhhh.)

dagens "jag missar på way out west"- ont: [ingenting]. liksom. (igår var det vampire weekend)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0