.

påväg hem till äckelhbg idag tänkte jag på en massa saker jag kunde skriva i den här äckelbloggen. typ som att jag har läst en bok om en tjej som var sval&hängde med en massa intelligenta män med diamantslipsnålar&ville dö&bodde på flera mentalsjukhus&fick elchocker. glaskupan. och så har jag lyssnat på två låtar konstant who needs love&bergochdalbanan och en massa annat strunt&shit pommes vad onödigt allt känns. jag tror det här blir mitt sista textinlägg på ett tag. vill inte göra bort mig&hänga ut mig&öppna mig osv osv osv.
jag vill bara hålla om holländaren med nallebbjörnsögonen&äta apfelstrudel.

Kommentarer
Postat av: catti

nejmen.. vi borde ses.

2009-02-22 @ 13:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0