i värmland pratar dem jättefult, nästan som norska och det är inte smickrande








i helgen hjälpte jag till att flytta min bror till karlstad.
jag och min bror bondade, och jag var lite rolig.
var på ett folktomt jätte-ikea. korven var 1 kr billigare.
tittade på p3 guld och min familj dissade markus krunegård. men han överlever nog.
nere på gatan åt en kille eld sådär och sprutade. det var helgens bästa.
det snöade (converse var inte passande) och folk pratade jättefult.
och lars hjalmars var ju rätt gulligt.

Kommentarer
Postat av: catti

hej din padda ! blaooääääääääää ! håkan vann finaste mikrofon bah! ocoolt.. mh. lovetoyoulovetoyou !!111

2009-01-19 @ 17:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0