if she tells you two is one then two is one my love


jonas heter en säljare på företaget där jag praktiserar. han är fruktansvärt ofashion & vanlig med vit tröja och jeans. och sånna där jättesportiga som ska vara cool men som egentligen inte är det har han. och tatueringar på armarna och så verkar han vara lite vilsen + han pratar göteborgska. han är en trevlig prick, och höjdpunkten var igår när han gav den här klänningen till mig eftersom de hade röstat bort den från kollektionen till hösten. den var inte tillräckligt kommersiell, och det passar ju mig.

det goda handlingen njöt jag av i dag när jag stog och ångströk en massa och galgade om en massa medans jag lyssnade på suedes she's in fashion och känner mig bra och var glad tills huvudvärken kom smygande vid halv två tiden.

Kommentarer
Postat av: elins

NEJ VAD SNÄLLT <3



jag får "bara" tio procent på hela sortimentet.

2009-01-22 @ 21:37:22
URL: http://elinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0