So hard to believe, that you're dreaming of me too

i natt drömde jag världens bästa dröm last night i dreamt somebody loved me
och det var inte jag som var desperat och jobbig och allmänt störd.
det var jag som var önskad.
jag känner själv hur löjligt det ser ut
sen skulle jag simma och det var ovärt.
kom hem och skulle sy. det blev också ovärt.
mamma hjälpte till och tyckte att jag var spydig fast jag själv tyckte att jag var skitrolig.
de senaste dagarna har jag fått höra att jag är envis och att jag har temperament fler gånger än under hela min livstid.
det blir inte så jävla bra alltså.
försökte förklara för mamma att jag egentligen borde vara arton.
hon blev sur och sa "jaha ska du hoppa av skolan då hade du tänkt dig?!" .
det var ju inte det som var tanken.
härdanefter håller jag mina tankar för mig själv
och drömmer om folk som vill ha BMI 23, hackig lugg och  ångest.
get off this situation and feel fine


Kommentarer
Postat av: sofie

du vi ses snart. jag känner mig också bara sådär fel ibland. je t'aime "dig"(toi?)!

2009-01-05 @ 22:39:40
Postat av: catti

du vet att jag alltid vill dricka vin och röka med dig. jag har sånna.. cigg som smakar choklad. mh. fy fan vad kul vi ska ha i sommar.



kram !

2009-01-09 @ 20:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0