som om jag var en kvinnlig Dan Humphrey men utan cigg & brunt flottig hår

'

igår köpte jag en beige manchesterjacka för femtio kronor.
den är tydligen amerikansk och kommer från sears och det är kanske inte så kul att indirekt bidra till en sånt svinigt företag som betalar sina arbetare uselt osv osv. men den har en fin krage så det gör inte så mycket.

idag var befann jag mig dessutom på makadamgatan.
pingstkyrkans second hand premiäröppnade idag.
billigt och en massa fina saker hade dem.
till och med min anti bror handlade. teskedar.
han flyttar hemifrån nästa helg så det var väl passande.

Kommentarer
Postat av: elins

nu vill jag se jackan!!! är den lång eller kort? är de en sådandär med mudd nertill?

2009-01-10 @ 17:42:44
URL: http://elinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0