the vision that was planted in my brain still remain within the sound of silence

jag har skrivit ett så jävla bra arbete. igår skrev jag i tolv timmar. ja. tolv timmar. och idag lite till. så jävla bra är det. så jävla bra alltså. jag har träffat vänner jag inte har träffat på länge och de fattar inget. fattar inget alls. mest av allt vill jag skrika på dem. skrika och existera och. och. och jag vill att dem ska se något annat än vad jag var. det är inte kul att umgås när man vet att man inte har samtalämnen i längre än en halvtimme. det blir inte kul för någon av oss. åh. skrika vill jag. och använda min svarta cape som är så jävla snygg och jag ska vara mystisk och djup och fan då. fan.

Kommentarer
Postat av: elins

kul för dig med bra arbete här sitter jag med sömn i ögonen och skriver cpformulerade meningar och dö.



nejförresten.

skippa det sistnämnda.

2009-03-29 @ 23:02:43
URL: http://elinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0