and maybe if i really tried with all of my heart then i could make a brand new start

jag hatar att det är så viktigt för mig att få in fler sylar i vädret än du, fler notifications, fler och lite mer och det spelar ju ingen roll och jag hatar att jag tänker så mycket på sådant. & så funderar jag på om jag var så här innan, och det kan jag verkligen inte minnas & det vore ju fruktansvärt om det vore så och då vet jag inte om jag vill vara med.
jag hatar att e inte bryr sig, att allting fortfarande är på hans villkor och jag tänker, tänker men se mig då, se mig, lyssna på mig, bry dig om mig, & hatar jag att jag inte kan sätta ord på saker jag vill få ur mig & så sitter jag tyst som triljoner gångers förr. och så blir det inte som jag tänker & jag tänker ju för mycket & så stannar det bara som en tanke & mamma undrar vad jag ska göra och så bläddrar jag i folkuniveristetsbroschyren och svarar jag ska lära mig swahili och
det är ju i alla fall något.

p.s. huvudpersonen i sofi fahrmans bok fick snyggingen som hon velat ha hela boken igenom & det var ju typiskt/väntat/klyschigt & så kändes min nittio säng tom - fast den är långt ifrån detta.

Kommentarer
Postat av: elins

på söndag är det kalas och fylla såklart. precis som det ska vara!!! bring your cheap vodka.

2010-01-08 @ 22:58:23
URL: http://elinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0